Páginas

09 marzo 2016

Pérez "La entrañable"

"O Celta a súa bandeira
Coia a súa nación
e A Madriña Sempre no seu corazón..."

A Madriña Bless our dear family Ojea-Pérez (& all of you too)




By the way... Someone Dixit
"M" is for the Many things she gave me
"O" is for the Other things she gave me
"T" is for the Things she gave me
"H" is for Her things she gave me
"E" is for Everything she gave me
"R" is for the Rest of the things she gave me...

Anyway, Anyhow... Listen to Bobby Zimmerman (minuto 1:05)
talkin´ bout "Mothers" on “Theme Time Radio Hour” premeiqui

7 comentarios:

Ignacio dijo...

Grazas, meu, de coração

Geni dijo...

Qué belleza! Gracias!

red monkey dijo...

Forte aperta!

nadir dijo...

un beso muy fuerte de todo corazón

s dijo...

Besos grandes

RO dijo...

Gracias a todos por reconfortarnos con vuestro cariño. Un abrazo!

TH ( Les E) dijo...

Brutal o cantico da "famiglia" ao completo en Pereiró. Emotivo e emocionante, momento inesquecible. Algo debeu facer ben o tandem Ojea-Pérez para que saíran máis de 60 items 1/1 !!!!
Someone dixit " Na miña reencarnación quero unha familia asim" !!! Smile.
By the way...
A Madriña a teña por sempre no seu "rejaso"
Pd. Sorry Dears, sentimos daros a benvida ao selecto clube dos "Orfos da Madriña"